Zapraszamy do nawiązania stałej współpracy. Ceny zaczynają się od 200 zł brutto/miesiąc (w zależności od wielkości firmy).
W pakiecie otrzymają od nas Państwo:
1. Pełnienie służby bhp i wykonywanie zadań określonych w §2 ust.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. (Dz.U. Nr 109 poz. 704 z późn. zm.), a w szczególności:
a) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
b) sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
c) udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
d) przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,
e) udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
f) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
g) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
h) opiniowanie w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
i) opiniowanie w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
j) współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,
k) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,
l) inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.
2. Przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp.
3. Przygotowanie firmy do kontroli Państwowej Inspekcji Pracy.
4. Przygotowanie ocen ryzyka zawodowego i ich aktualizacja.
5. Systematyczne kontrole warunków pracy w zakładzie.
6. Przeprowadzanie niezapowiedzianych kontroli bezpieczeństwa i higieny pracy.
7. Przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przestrzegania przepisów oraz zasad w tym zakresie w zakładzie pracy i w każdym innym miejscu wykonywania pracy.
8. Występowanie do osób kierujących pracownikami z zaleceniami usunięcia stwierdzonych zagrożeń wypadkowych i szkodliwości zawodowych oraz uchybień w zakresie bezpieczeństwa
i higieny pracy.
9. Występowanie do pracodawcy z wnioskami o nagradzanie pracowników wyróżniających się w działalności na rzecz poprawy warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, występowania do pracodawcy o zastosowanie kar porządkowych w stosunku do pracowników odpowiedzialnych za zaniedbanie obowiązków w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
10. Pomoc i przygotowanie odpowiedzi na nakazy i wystąpienia inspektorów Państwowej Inspekcji Pracy.
11. Realizacja zaleceń pokontrolnych.
12. Wypełnianie dokumentów na potrzeby GUS, ZUS.
13. Nadzór nad zapewnieniem apteczek pierwszej pomocy.
14. Nadzór nad właściwym oznakowaniem obiektów w zakresie BHP i PPOŻ.
15. Tworzenie aktów wewnętrznych w zakresie BHP i PPOŻ.
16. Prowadzenie dokumentacji pracowniczych w zakresie kart ubraniowych pracowników i kart środków ochrony indywidualnej, tworzenie tabel przydziału w/w. odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej.
17. Wykonywanie miesięcznych raportów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
Zapraszamy do współpracy. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.